Hooldus
Broneeri endale mugavalt aeg hooldusse läbi meie broneerimissüsteemi: https://valgeklaar.ee/applehooldus/
Vaata enda seadme remondistaatust: https://valgeklaar.sirwise.eu/et/public/status
1. Mida kindlasti teha enne, kui tood seadme hooldusesse. Palun võta neid nõudeid arvesse.
Enne hooldusesse toimetamist:
- Tee tagavarakoopia
- Lülita välja FMI (Find My iPhone). Vaata juhendit
- Eemalda seadmelt kaitseklaasid ja katted.
2. Ma ei asu Tallinnas, aga tahaksin seadme hooldusesse saata. Mis ma selleks tegema pean?
Juhul, kui asud väljaspool Tallinnat, aitame lahendada Apple seadmete mured ilma eraldi selleks kohale tulemata.
Kuidas?
- Valige enda jaoks sobib transpordiviis: Itella Smartpost või Teile sobilik kullerteenus (DPD, Omniva).
- Pakkige seade ja lisage juurde aadressaat.
- Lisage veakirjeldus paberil kaasa.
- Teostame diagnostika ja remondipakkumise.
- Teostame soovitud tööd ja saadame seadme Teile tagasi peale arve tasumist.
Seadme saatmiskulud kannab saatja. Seadme tagastame TASUTA. Aadressaat: ValgeKlaar, Tartu mnt.50A, Tallinn 10115.
Smartpostiga saates:
Pakiautomaat: Sikupilli KaubanduskeskusTelefoni number: 5131630Kontaktisik: "Valge Klaar hooldus" või "Valge Klaar e-poe tagastus"Oluline lisada saadetisega kaasa saatja nimi, email ja telefoni number.
Mida palume arvestada seadme saatmisel:
- Palume arvestada, et saatmisel kulleri või Smartpostiga pikeneb hooldustöö teostamise aeg kuni kolm tööpäeva.
- Seade palume pakkida selliselt, et see kannataks väikest kukkumist (Kulleri vastutusel).
- Hooldustöö soov ja veakirjeldus palume võimalikult täpselt kirja panna.
- Hooldustöö saatmisega nõustute hooldustööde tingimustega.
3. Miks ma pean oma seadme x ajaks hooldusesse jätma, kuni varuosa saabub?
Oleme Apple reeglite kohaselt kohustatud töö teostamise jooksul (st alates varuosa tellimisest kuni selle saabumise ning vahetamiseni) tagama seadme seisukorra muutumatuse, mistõttu peab seade hoolduskeskuses kuni varuosa saabumiseni viibima. Vajadusel saame pakkuda selleks ajaks asendusseadet, selle rent on 20€ iOS seadme puhul ning 40€ Mac’i puhul sõltumata perioodi pikkusest.
4. Olen unustanud Apple ID parooli/kasutajanime. Kuidas ma selle taastada saan?
Selliste küsimuste puhul aitab Teid Apple rahvusvaheline klienditugi. Nende number on 80 000 44 333 ning kõnemenüüst valige neljas ehk ‘’muu’’ kategooria. Kategooria ‘’iPhone'' valikul mängib ta Teile ette vaid lindistatud sõnumi, kus soovitab operaatori poole pöörduda, ‘’muu’’ kategooria puhul ühendab Teid aga klienditeenindajaga, kes Teid aidata saab. NB! Suhtlus teenindajaga käib inglise keeles, kõne suundub Iirimaale. Hinnakiri on operaatoripõhine. Võimalusel otsige ka juba välja ostudokument või muu seadmega seotud dokument.
5. Mu iPadil läks ekraan katki/aku on läbi. Kas seda saab vahetada?
iPadile eraldi varuosi saada ei ole, st kulunud aku või purunenud ekraani puhul saame pakkuda vaid terve seadme vahetust. Hinnapakkumiseks tuleks seade juba hooldusesse toimetada.
6. Mis tähendab ‘’seadmevahetus’'?
iPadi/iPhone puhul toimub remont seadme vahetuse teel, st vana seade saadetakse Apple’sse tagasi ning asemele tuleb uus, samasugune seade (karpi ja aksessuaare kaasa ei tule). Seadmevahetust teostatakse juhul, kui konkreetset varuosa ei ole võimalik eraldi vahetada või seade on sel määral kahjustunud, et selle remont ei ole võimalik. Sellisel juhul vahetatakse välja terve seadmemoodul. Seadmevahetusega remonditud seadet käsitletakse kui varuosa ning seega kehtib sellele ka Apple poolt 90-päevane garantii.
7. Mu pritsmekindel/veekindel seade sai veekahjustuse. Kuidas see võimalik on ning miks seda garantii ei kata?
Sõltumata sellest, et iPhone 7 (8/X) on piiratud aja jooksul veekindel (IP67 standardile vastav ehk 30 minutit kuni 1m sügavusel puhtas vees), ei ole vedelikukahjustus garantiikorras parandatav. See tuleneb osaliselt sellest, et seadmele rakendunud tingimusi ei ole võimalik tagantjärgi kontrollida ja lisaks seatakse IP67 standardid laborikatsete läbi, see tähendab puhta veega. Kui seade satub näiteks merevette (sool) või basseinivette (kloor ja teised kemikaalid), siis ei pruugi vedelikukindlus samadel tingimustel toimida. Samuti võib vedelikukindlus kaduda, kui seade võetakse kaasa sauna.
8. Kuidas lülitada välja Find My iPhone funktsionaalsus, kui mu telefon ei käivitu?
- Logi sisse oma Apple ID andmetega leheküljele www.icloud.com/find
- Vali ‘’Find iPhone’’ ning sealt omakorda ülevalt All My Devices menüüst seade, mida soovid kontolt eemaldada
- Seejärel vali "Remove from Account"
Veendu, et oled õige seadme eemaldanud õige konto küljest, st see, millega ka iPhone’sse sisse logitud olid. Samuti jälgi, et valid ‘’Remove from account’’, mitte ‘’Erase iPhone’’. Kui see ei õnnestu, palun pöördu Apple rahvusvahelise klienditoe poole.
Venekeelne õpetus: https://goo.gl/9TiHS7